Fys över..

DATUM: 2010-05-06 KLOCKSLAG: 11:24:40

Det gick ganska bra på provet tror jag. Vi får väl se på måndag då vi får tillbaka proven hur det ser ut. Vill inte ha det hängande bakom mig för om 4 veckor är det dags för anatomiprovet.. det är provet med stort P! Då är det 2½ timmas sittning som gäller. Då kan ni tänka er hur stort det är.
Det här med prov & pluggande är stressande för mig & jag känner att jag får halsinfektioner titt som tätt för jag är så stressad. Men det är ROLIGT att plugga & gå i skolan igen, helt klart! Jag ångrar det inte en sekund! =) 

Jag har så mkt jag vill skriva i bloggen men jag hinner inte riktigt med som ni märker, men som sagt, håll ut. Jag kommer tillbaka framöver med lite tätare inlägg. Jag hoppas ni stannar kvar hos mig tills dess.

KRAM på er allihopa! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

hej

Jag råkade hitta din blogg genom Mollys hälsoblogg (o hennes via google). Är väldigt intresserad av hälsa o tycker att du har en väldigt fin o bra blogg.

Nyfiken på vad du pluggar till?

Jag själv har sökt flera utbildningar till hösten inom hälsa...

2010-05-07 @ 14:35:26
Postat av: Carro

Jag pluggar till massör! Vad har du sökt för utbildningar? =)

2010-05-07 @ 15:16:26
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang