Nätshoppat igen..

DATUM: 2008-08-23 KLOCKSLAG: 22:31:08
*suck* nu har jag gjort det igen - nätshoppat! :)

Har hittat en fantastisk sida som säljer mycket doftljus/aromadofter osv så det blev inhandlat lite därifrån.
Jag älskar ju verkligen doftljus och använder ofta aromalampan hemma!
Bla köpte jag doftljus som ska lukta "nystrykna lakan som fått torka i frisk luft och solsken", den heter "Clean Cotton" och ni kan se den nedan på bilden. Tydligen är det den doften som är deras storsäljare och jag har länge undrat hur den luktar, så var tvungen att köpa den + några andra spännande doftljus :)

Somnade i någon timma förut, var så trött.. men fick ju inte sova ifred, Daniel väckte mig hela tiden och ville att jag skulle gå upp och hålla han sällskap.. så det fick jag ju göra! *gäsp*

Natti med er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang