Trött

DATUM: 2008-08-26 KLOCKSLAG: 18:46:05
Jag är så trött..
Vädret är fint idag, kan dock inte riktigt njuta av det.. :(
Jag vill tacka dom som visat sig att dom bryr sig om mig, det känns väldigt bra!
Jag tror jag fortfarande är i chocktillstånd - förstår inte riktigt att det verkligen hänt..
Men det tar väl några dagar innan man får smält det värsta..
Funderar fortfarande på om jag gjort rätt eller fel, man har så mycket tankar kring allting nu.
Hela mitt liv har vänts upp och ner på bara en dag!
Pratade med mamma förut om Titti, kan ju inte behålla henne om jag ska bo själv & det verkar lösa sig att dom tar hand om henne tillsvidare.
Att det skulle kännas såhär svårt :´(

 

Kommentarer
Postat av: Nina

Du fixar detta! Våga be om hjälp:) kram Nina

2008-08-26 @ 18:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang