Lördag eftermiddag

DATUM: 2008-12-13 KLOCKSLAG: 15:39:23
Hmm, jag har svårt att komma på spännande rubriker märker jag..
Tror ingen lockas att läsa om det bara står lördag eftermiddag lixom.. :)

Det börjar mörkna ute nu, Daniel jobbar och kommer hem efter kl 18.
Får väl laga mat i min ensamhet, lika kul att äta själv varje gång.. inte.
Köpte faktiskt lussekatter förut som jag ska smaka på sen ikväll hehe,
för övrigt har jag bara köpt en massa nyttigheter, grönsaker & frukt typ..
Jag känner mig sugen på att äta hela tiden så vad passar inte bättre än att äta massa frukt & grönt då istället för godis & massa mat!
Iallafall 70% av mina tankar på en dag kretsar kring mat nu..
Jag vill äta allt jag ser, det riktigt vattnas i munnen!
Hoppas detta sug går över snart, vet inte när det gör det riktigt..
Är iallafall inne på min 6:e rökfria dag - jag är riktigt duktig! :)

Nu ska jag snart laga mat, det blir omelett med något tillbehör,
vad vet jag inte riktigt ännu, helst vill jag ha allt i hela kylskåpet till.. :D

Bilder från promenaden förut - lite snö har vi allt! :)

    

Kommentarer
Postat av: Postisen

mm låter som det vankas fruktsallad=) gott!!

2008-12-13 @ 16:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang