Tillbaka!

DATUM: 2008-12-11 KLOCKSLAG: 10:09:06
Ja nu har jag fått lite bloggabstinens så jag börjar skriva lite smått igen :)

Har gått & blivit sjuk - igen, så sitter här & snorar.
Är riktigt jävla trött på detta nu med att vara sjuk..
Antar att det är all negativ stress som gör det, har bestämt mig för att börja motionera mer & att regelbundet göra avslappningsövningar så får vi väl se om det hjälper för den negativa stressen kan jag inte göra så mycket åt för tillfället..

* * *

Har slutat röka oxå mina vänner! :)
Nu när jag är sjuk har det inte varit några som helst problem, känner oftast inte för att röka då, men sen när jag är frisk igen så kommer det bli svårt att motstå suget..
Dessutom säger statistiken att endast 1 av 20 klarar av att sluta röka på egen hand med endast viljan som hjälp.
Det kommer nog bli svårare än jag tror!
Men jag har ju misslyckats i 10 år haha, så det kommer bli tufft men man kan ju inte göra mer än att försöka! :)
Man får tänka på hur mycket bättre man kommer må & hur mycket pengar man sparar,
att man blir snyggare & slipper alla giftiga ämnen i kroppen.
Dock har jag inte städat undan mina cigg än utan dom ligger på samma plats som innan.. kanske borde göra det??

* * *

Snart kommer min kära bror på besök, vi har inte haft så bra kontakt det senaste året pgr av olika orsaker,
men vi har återupptagit den nu, & det känns så bra, jag har saknat honom! :)
Vi har pratat om att ev fira nyår ihop men inget är bestämt ännu.

Hur ska ni fira nyår? :)



Håll tummarna för mig att jag klarar fimpa nu!!

Kommentarer
Postat av: -Malin

Va du e duktig!



Vi skall ha folk på middag hemma hos oss..

Blir förhoppningsvis himla roligt!



Krya på dig!

2008-12-11 @ 10:49:46
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: victor

nej, om man inte räknar sommarjobb förstås. Men kanske kommer göra det i framtiden :)

2008-12-11 @ 11:06:13
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Tobias

smart drag av dig ;D

2008-12-11 @ 19:58:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

håller tummarna

2008-12-11 @ 20:40:57
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang