Första inlägget! :)

DATUM: 2008-07-30 KLOCKSLAG: 00:49:04
Ja, då har man skaffat sig en blogg då.. Hade en för något år sedan men det blev inget med den efter ett tag, så nu gör jag ett nytt försök :)

Vilken värme vi har haft! Idag var det dock något svalare, och tur var väl det, har varit helt slut dom sista 2 dagarna pgr av värmen.. VET att jag inte ska klaga, men klarar inte riktigt av värmen känns det som. För att inte tala om huvudvärken som jag hade igår & även vaknade med idag! :(

Det får bli ett kort inlägg idag, nu ska jag ut med Titti & sen ska vi lägga oss i sängen och kolla lite på tv.
Daniel jobbade sin första dag idag efter semestern, han var måttligt road, förstår honom :)

Må gott sålänge!

Kommentarer
Postat av: musikpojken

Första kommentaren också! :D woho.



Du är inte ensam om att vara missnöjd med värmen - för mycket av det goda helt enkelt... däck

2008-07-30 @ 01:15:12
URL: http://musikpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang