Shoppat :)

DATUM: 2008-11-20 KLOCKSLAG: 16:17:27
Idag va det tidig uppgång, skulle till läkaren vid 10.30 inne i stan,
sen var jag & Daniel & shoppade lite i Nordstan.
Fick tag i lite smink & en klocka på Guldfynd!
Sen åt vi buffé på Pizza Hut, har ni inte ätit deras buffé tycker jag ni borde göra det, suveränt gott!
Efter det åkte vi till Bäckebol & därifrån fick jag med mig 2 glassburkar med Ben & Jerrys, denna gången blev det 2 nya smaker. Äter inte så mycket glass men deras glass kan man äta hur mycket som helst av.. hehe..

Om ett par timmar ska vi ta några öl med grannen & hans kompisar,
ska bli kul att ses igen.
För övrigt händer det inte mycket mer idag & det är väl rätt gott det :)

Trevlig kväll på er.

  

Gott gottgottigottgott :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang