Fredagsmys

DATUM: 2008-10-25 KLOCKSLAG: 14:42:00
Skulle egentligen gått ut på krogen igår men det blev inte så,
jag & Daniel stannade hemma & lagade mat tillsammans & drack lite vin istället :)
Det blev fläskfile med potatisgratäng - lycka! :P

Imorgon ska vi hem till mina föräldrar & fira mamma som fyllde år i torsdags.
Det är alltid svårt att köpa något till sina föräldrar,
tycker det blir svårare för varje år som går?

Vad brukar ni handla till era föräldrar när dom fyller år?

Nästa torsdag fyller ju Daniel år oxå.. Snart ska han få reda på överraskningen jag fixat,
får hoppas han blir glad!
Kan ju inte säga vad jag fixat här, men om några dagar får ni oxå veta ;)



Kommentarer
Postat av: Nina

Vi e så tråkiga så vi köper inget till varandra längre, men det är väldigt lätt:)

2008-10-25 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang