Starbucks á la Carro ;)

DATUM: 2008-09-29 KLOCKSLAG: 21:32:54
Haha, jag blev så sugen när jag kollade på alla bilder på Starbucks kaffe förut,
så jag fixade en egen version :P
Vispade grädde & rev lite choklad över, blev väldigt gott,
fast det kan man ju inte dricka varje dag..
Sen blev det ju inte lika snyggt heller som ni ser haha :)

* * *

Beställde hudvårdsprodukter från Oriflame för några dagar sen som kom med posten idag!
Tycker dessa är kanon för min torra hy! (serien heter "Aloe Vera")
Har alltid haft svårt att hitta bra hudvårdsprodukter, sen vill man ju inte lägga ut en hel förmögenhet på dyra krämer heller för den delen.. Men Oriflame är både billiga & bra! :)
Beställde även läppcerat i samma serie & sen ett rouge.


      

Kommentarer
Postat av: -Malin

Snyggt!

Det ser ut som ett hjärta tillochmed av chokladen =)

2008-09-30 @ 17:43:05
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang