Kaffetajm

DATUM: 2009-04-19 KLOCKSLAG: 15:54:46
Har precis ätit middag & nu sitter jag med en kopp kaffe.
Ska jobba inatt. Har faktiskt en enkelnatt & är sedan ledig till fredag så det känns gott! :)
Zappade lite mellan kanalerna & såg att dom sände Deadlies catch på 6:an..
det programmet gillar jag så ska nog kolla lite på det nu.

Kollade igenom en gammal dagbok häromdagen & hittade denna raden:
"Att komma igen efter svårigheter tar dig flera steg framåt" & visst stämmer det,
jag har tagit många steg framåt & fler ska det bli!

Må gott & ha en trevlig söndag!


Inne på South park studio kan man skapa sin egen South park figur vilket jag gjorde igår,
visst blev jag söt hihi :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang