Härlig syn

DATUM: 2009-12-19 KLOCKSLAG: 12:37:41

Idag när jag vaknade möttes jag av en härlig syn när jag traskade ut i köket. Solen lyser! :)
Den har jag saknat nu några dagar. Underbart.
Undrar vad vi ska hitta på idag då? Får väl kanske baka något? Det har jag ju inte gjort på några dagar nu haha, men vad ska jag baka isf.. Får kolla runt lite på nätet & se om jag hittar något gott. Jag hittade faktiskt för några dagar sen ett recept på nyttiga chokladmuffins, det kanske kan vara något! Men FÖRST, innan det ens planeras att kolla runt på recept så ska jag dricka upp mitt härligt goda kardemummakaffe & läsa lite bloggar. Man har ju några man följer vid detta laget :)

Ha en härlig lördagsmorgon/eftermiddag.
(för mig är det faktiskt nästan morgon haha)


Solen skiner härhemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang