Jag borde..

DATUM: 2009-12-20 KLOCKSLAG: 01:10:09
...gått & lagt mig för längesen egentligen. Det jag behöver nu för tillfället är sömn. Sista veckorna har jag sovit väldigt dåligt av olika orsaker. Men man passerar en gräns efter en viss tid som gör en pigg igen konstigt nog.
Har suttit här framför datan en stund nu & kollat på olika designsidor efter serviser. (!)
Låter ju normalt att man gör på en lördagnatt.

Bakade muffins förut :) Det blev äppelmuffins! Nyttiga såklart ;)
Recept & bild kommer upp imorgon.

Sov så gott!


Bild från Google.

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

hahahah skön bild du hittat!

2009-12-20 @ 12:10:07
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang