Julen närmar sig!

DATUM: 2009-12-18 KLOCKSLAG: 18:00:31

Hej på er!
Hur har ni det i kylan? Själv höll jag på att frysa ihjäl igår när jag skulle till jobbet. Trodde nästan öronen skulle lossna. BRRR. Jag & vintrar går inte riktigt ihop. Visst är det mysigt med snö, bara jag slipper gå i den :)
Strax ska jag slå in de sista julklapparna. Skönt att vara färdig! Nu får jag hoppas att alla blir nöjda & glada oxå. Tycker det blir svårare för varje år att handla juklappar. Vad köper man till sina föräldrar lixom?

Har märkt att statistiken ökat mycket den sista veckan. Jätteroligt! :) Ni är alla välkomna & jag hoppas ni stannar kvar även fast jag är lite dålig på att uppdatera ibland. *ler*

Nähe. Nu ska jag sätta mig & slå in julklapparna så jag får det gjort.

Ha en trevlig fredag!


Bilder från Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang