Semesterplanering

DATUM: 2009-02-14 KLOCKSLAG: 12:21:12

Vi har diskuterat semester dom senaste dagarna
& vi åker nog till sommarsemestern istället!
Vi har fastnat för Grekland så antagligen blir det dit vi åker :)
Flygresan tar ca 3,5 timmar & det är alldeles lagom,
jag blir så rastlös när jag flyger så det är inte klokt, dessutom är det trångt & jäkligt så man får ju nästan klaustrofobi så ju mindre timmar desto bättre är det :P

Fast nu är det ju några månader kvar tills semestern så än bokar vi inget!



Kommentarer
Postat av: Christian

Jag gillar att bre ut mig när jag sover så jag hade kunnat haft en 160 säng själv :) Men ibland vill man ju ligga nära varandra såklart ;)

2009-02-14 @ 15:13:35
URL: http://kebabpizza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang