Som en gammal tant..

DATUM: 2009-01-11 KLOCKSLAG: 15:28:01
*gäsp*
god eftermiddag!
Jag har precis gått upp efter att ha jobbat 2 nätter..
känner mig trött & stel i kroppen, som en gammal tant!
Jag släpar mig fram med tunga steg,
rätar på den stela ryggen & gör en grimas när det knäcker till i alla ben i kroppen..
När man var ung (läs yngre!) så skuttade man upp ur sängen & hoppade nästan fram men den tiden känner jag ju defenitivt att den är förbi.. :P
Ska dricka upp min kopp med min livsnödvändiga energi - kaffe! så kanske jag vaknar till liv sen..


Tant Carro?

Kommentarer
Postat av: -Malin

Hahaha, precis så känner jag mig med ibland.

Det är jobbigt att vara 20 +. haha!

2009-01-13 @ 13:18:00
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang