Riddare & tornerspel

DATUM: 2009-07-18 KLOCKSLAG: 12:27:12
Japp som sagt, vi valde att gå på medeltidsdagarna igår. Vädret var kanon & sällskapet likaså. Vilken tur vi hade egentligen med vädret.. hade varit jobbigt om det börjat regna eftersom dom inte hade någon form av tält att ta skydd under, men nu klarade vi oss ifrån det. Regnet kom idag istället märkte jag när jag vaknade imorse så man får väl hålla sig inne idag. Vad göra, vad göra? Igår städade jag våran lilla garderob (där allt skräp samlas, vinterkläder, städsaker osv) så nu är den ren & snygg. Idag vill jag gärna ha något att göra, men vad? Hmm, jag kommer nog på något.
Nu har snart en vecka gått på semestern & det är riktigt härligt måste jag säga, (även om jag emellanåt är lite smått rastlös) att veta att man är LEDIG & inte behöver planera massa saker.. ja ni förstår vad jag menar :)

Nu kan vi snart börja packa väskorna - 5 dagar kvar till Grekland!
(& massa grekisk sallad haha)
Åh vad skönt det ska bli. Där snackar vi avkoppling på hög nivå. Hemma är det alltid något som ska fixas & grejjas med. Tvätt, disk bla bla.. sådana saker behöver man inte tänka på utomlands & det gör väldigt mycket.

Nu ska vi se vad jag kan hitta på härhemma, tror jag ska ta tag i klädgarderoben & göra iordning där, det är en jäkla oreda där kom jag på nu :)
Bye.


Visst är det en vacker bild? (lånad från google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang