Detox

DATUM: 2009-06-11 KLOCKSLAG: 17:29:02
Imorgon har jag bestämt mig för att göra en minidetox.
Detox menas med att avgifta kroppen,
att man rensar den från skräp för att man ska må & fungera bättre.
Nu tänkte jag inte göra som många andra, att detoxa i en vecka lr två utan endast en eller två dagar. Syftet är inte att gå ner i vikt utan endast att göra en liten avgiftning.
Jag tänkte köra med att dricka grönt te + andra örtteér i mängder & att endast äta frukt & grönsaker. Jag har lagt om min kost & uteslutit nästan allt socker & det märks på huden, jag har fått mycket bättre hud men även lite finnar & det är väl antagligen pgr av att kroppen gör sig av med slaggprodukterna nu så nu kör jag detta för att se om det blir bättre :)




Kommentarer
Postat av: jag

jag körde detox en gång men fick massor med finnar, så jag slutade fort som attans, haha. Men borde väl eg fortsatt för det betydde ju bara att den rensade ut, och gjorde verkan. Äter du aldrig kakor,godis,pizza? :-)

2009-06-13 @ 21:09:34
Postat av: Carro

Nuförtiden blir det ytterst sällan :)

2009-06-13 @ 21:24:16
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/
Postat av: jag

Okej, jag har också nästan helt slutat. Och nu känner man aldrig nåt sug längre, e ju så gott med hälsosam mat. Det enda det kan bli ibland är fruktsallad med lite vaniljvisp. :-)

2009-06-14 @ 08:36:22
Postat av: Carro

Ok. Fruktsalladet är underskattade ;)

Har du någon blogg jag kan gå in på?

2009-06-14 @ 11:29:40
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/
Postat av: jag

Nej tyvärr, har inte riktigt den tiden med en liten krypande bebis hemma haha. Men det är väldigt givande att läsa din. Allt ser så gott o fägglatt ut på bilderna. :-)

2009-06-15 @ 08:44:51
Postat av: Carro

Tack så mycket, blir glad när någon säger så :)

2009-06-15 @ 16:15:15
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang