Ge mig en öl..

DATUM: 2009-06-17 KLOCKSLAG: 15:39:32
..så ska du se att jag vaknar till la la LA!!

Dags för after work med Martin & Maria. Nu får jag klara mig utan henne i 2 veckor för hon ska till Irland på semester. Inte alls avundsjuk?! :P Nåja, jag får försöka klara mig utan henne.. får komma på något sätt att hålla henne kvar här annars :)

Jag funderar på att kapa av mig håret. Jag är verkligen kass när det kommer till hår. Jag kan inte fixa några snygga frisyrer & jag har nog haft samma hårstil i jag vet inte hur många år.... Dags för en förändring. Men tyvärr är jag inte typen som gillar förändringar haha.. jag minns när jag klippte en sned lugg för typ 2 år sen.. började nästan grina i frisörstolen för jag tyckte inte alls det var fint haha! För en jävla lugg lixom..
Någon som har något tips på en frisyr som skulle passa mig?

Nä, nu väntar ölen :D
BYE


Kommentarer
Postat av: jag

tycker du passar urbra i det du har faktiskt, så jag har inga bra förslag, men kanske lite kortare på längden, och mera uppklippt :-)

2009-06-17 @ 16:17:02
Postat av: Carro

Tack :D Jag har funderat lite på som du säger, klippa det lite till på längden. Det blir nog så. Långt hår är jobbigt :S

2009-06-18 @ 12:35:43
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/
Postat av: -Malin

En kortare variant röstar jag med på. Strax ovanför axlarna hade du passat jättebra i.

Du borde gå till min bästa kompis på Klippstudion, hon är jätteduktig =)

2009-06-20 @ 15:10:44
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang