What's uuup!

DATUM: 2009-06-23 KLOCKSLAG: 17:59:21
Nu har jag jobbat 2 nätter. Sitter med en kopp te & kikar lite på tv:n samtidigt. Usch jag är så trött & har blivit mer trött på nätterna nu när jag jobbar. Känner att nattjobb kanske inte är något för mig längre :( Kroppen orkar lixom inte med detta längre känner jag. Hmm. Jobbigt.

Har precis varit inne på denna sidan & gjort en stor beställning ut Clippers sortiment på teér så nu borde det fasen räcka flera månader.. Jag dricker te som aldrig förr haha. Men te är gott & dessutom nyttigt. Speciellt om man väljer det gröna & vita teét!

Nu ska jag ställa mig & diska. Jättekul. Någon som vill hålla mig sällskap? :)

 

Kommentarer
Postat av: -Malin

Han kommer till bohus fästning samtidigt som Lena & Orup, fatta vilken trio =)

24 Juli, biljetter finns på ticnet..

Ledin kommer ej till götet, men jag och Christian funderar på att ta en hotell natt i halmstad när han kommer dit...

2009-06-24 @ 08:42:17
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang