Att jobba med hälsa..

DATUM: 2009-05-18 KLOCKSLAG: 20:45:58
..skulle jag verkligen vilja göra.
Jag har på senare tid blivit mer & mer intresserad av hälsokost/naturmedicin.
Det är spännande att lära sig om hur maten vi äter påverkar kroppen & vad hälsokost egentligen innebär för oss!
Lite har jag redan lärt mig på egen hand & ju mer jag läser & lär mig,
desto roligare är det! :)
Jag har hittat många intressanta utbildningar
& en av dom är Ayurvedisk hälsorådgivare.
Här kan ni läsa om det om ni undrar vad det innebär! (för mycket att förklara här :P)
Annars vore det roligt att arbeta i en hälsokostbutik.
Nåja, vi får väl se vad som händer & sker.. :P
Time will tell!



En framtida hälsorådgivare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang