Detta visste ni inte om mig:

DATUM: 2009-05-19 KLOCKSLAG: 10:45:45

..Jag är intresserad av politik. Dock är jag väldigt lite insatt & kan inte mycket om det men tittar gärna på debatter av olika slag på TV..

..Jag har lite av en fobi för småkryp. Speciellt för getingar. Vill springa mot världens ände när dom dyker upp i min närhet!

..Trots min ålder är jag fortfarande ganska barnslig men jag anser att hellre vara det än stel som en pinne :P

..Jag har orimligt höga krav på mig själv (typiskt jungfruar haha)

..Jag har ett fruktansvärt hett temperament (dom polska generna är fan inte att leka med.. en & en annan tallrik har blivit krossad pgr av mig under årena som gått..)

..Jag är väldigt känslosam & kan börja gråta av något jag ser på TV..

..Jag verkligen avskyr stockholmsdialekten. Finns det någon värre dialekt? Ja, förutom skånskan då..

..Jag är envis som en åsna..

..Jag älskar allt som har med pingviner att göra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang