Feels like heaven

DATUM: 2009-05-18 KLOCKSLAG: 16:10:09
Himmelskt!
Sådan här avkoppling har jag aldrig varit med om innan.
Blev så ompysslad förut så det var inte klokt.
Jag fick massage & olika typer av ansiktsmasker, peeling & noppring av ögonbryn m.m
Min hy känns len som en liten bebisrumpa hihi :P
Känner mig totalt avslappnad nu, speciellt i mina spända axlar som fick sig en omgång förut haha.

Blev tipsad om mineralsmink (foundation) & ska in & kika på det nu tänkte jag på nätet.
Har ju haft funderingar på det innan men har inte blivit av att jag köpt något.
Från just denna adressen kunde man beställa hem små prover först & det är ju jättebra så man inte riskerar att få fel färg som jag nästan alltid lyckas hitta när jag shoppar foundation.. :P


Vid skylten ligger kliniken jag var på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang