Härliga lördag!

DATUM: 2009-05-23 KLOCKSLAG: 12:40:19
Har precis vaknat faktiskt.
Det första jag gjorde var att koka vatten till mitt te & sedan satte jag mig här..
Databeroende? :P

Hade en rolig kväll igår även fast det blev tidigt. Daniel var snäll & hämtade upp oss efter han slutade jobbet! :)
Var inte så mycket folk ute igår,
vi undrade varför men kom sen på att det är ju helgen innan löning haha..
Det är ju alltid lite snålt med folk då.

Nu ska jag äta frukost hade jag tänkt.
Sen fick jag en idé om att jag ska putsa fönster idag men sen om det blir så eller inte återstår att se ;)


Såhär såg jag ut igår. Sorry för dålig kvalité & skitig spegel.. ;)


Vi testade en ny cider.. mango/hallon. Vi hittade inget om att den innehöll just detta på innehållsförteckningen utan bara päron & äppelvin & vi undrade va mangon & hallonet tog vägen haha.. spännande diskussioner efter några öl ;)
Prova den inte.. den var sliskigt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang