I'm a shoehoe

DATUM: 2009-05-12 KLOCKSLAG: 23:12:25
Jag älskar skor.. jag kan nog handla hur mycket skor som helst!
Tyvärr får inte allt plats härhemma längre, jag behöver mer utrymme!!!! 
Jag skrev för någon månad sen om skor jag beställde från La Redoute, dom passade tyvärr inte så dom fick skickas tillbaka. Men idag har jag klickat hem nya skor som jag har höga förhoppningar om :D
Dom svarta passar perfekt för utekvällar nu till sommaren & flip-flopsen köpte jag mest för att alla mina andra flipflops är utslitna.. just sådana skor är perfekta att ha när man är utomlands!

De svarta kommer från Halens & flip-flopsen kommer från Brandos!



Kommentarer
Postat av: Nina

Gillar inte flip-flops:) gillar inte den där grejen mellan tårna, ha ha

2009-05-13 @ 18:20:21
Postat av: -Malin

Halens har så mycket fint!!!

2009-05-14 @ 14:06:15
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang