Jag har glömt berätta..

DATUM: 2009-05-27 KLOCKSLAG: 21:38:02
Hur kunde jag glömma att berätta för er.. det var ju en av dom viktigaste dagarna för mig under dom senaste månaderna ju!
I söndags firade jag ½ år som rökfri :P
Ett halvt år utan gifter & annan skit. Kan lätt säga att livet utan cigg känns underbart. & kroppen mår så mycket bättre utan det. Nu förstår jag folk som säger att dom är slavar under nikotinet, för det var jag verkligen.

Jag ska inte säga att jag inte kan bli sugen på en cigg, men jag vet oxå att om jag skulle röka nu, så är jag fast igen.
Dock har jag inte haft så himla svårt sug som vissa kan ha, utan jag har klarat mig lindrigt undan & det är jag tacksam för :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang