Bakat, bakat, bakat!

DATUM: 2009-11-16 KLOCKSLAG: 21:32:23
Jag har kommit in i världens bakperiod nu känner jag. Hittar hela tiden nya recept jag måste prova på & hittills har jag hunnit baka grahamsmuffinsen i inlägget nedan & även 2 bröd som jag kommer lägga upp i separata inlägg. Hembakt bröd med en smakrik ost slår det mesta, det är ju så himla gott!! :)

För övrigt har jag känt mig väldigt tömd på energi sista tiden. Jag längtar efter sommaren & ljuset! Men jag har ju något roligt att se fram emot & det händer i februari. Då är det plugg som gäller! :) Det känns som en räddning för tillfället. Jag vet faktiskt inte hur länge till kroppen orkar stå ut. Att jobba natt påverkar kroppen mer än vad jag trodde. För varje månad som går desto jobbigare tycker jag det är & ju sämre mår jag. Nåja.. :(

Nu ska jag skriva ner receptena på båda bröden jag bakat så jag får det gjort.
Risk att jag glömmer det annars :)
Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang