Gråa dagar

DATUM: 2009-11-19 KLOCKSLAG: 16:05:47

Alltså, inte konstigt att man blir deprimerad när man tvingas stå ut med sådant här väder för jämnan?? BLÄ vad tråkigt det är sådana här dagar! Fast man får göra det bästa utav det så jag slog på en film förut :) Beställde hem lite filmer från cdon som jag hämtade ut igår så mig går det ingen nöd på.. Vädret är ju perfekt för filmtittande! Har även fått hem senaste numret av Laga Lätt som jag kan glo i medans regnet öser ner utanför, för ut tänker jag inte gå idag!

Igår kväll var jag & Hanna på bio. Vi såg "2012". SÅ BRA & så himla spännande! Satt som på nålar i nästan hela filmen. Ja den måste ni verkligen se om ni planerar att gå på bio :) Ingen har väl missat reklamen för den filmen men om ni gjort det så handlar den iaf om jordens undergång. När man tänker efter så är det väl inte omöjligt att det kommer hända? Titta bara i filmen "The day after tomorrow" med den stora vågen som svepte in över New York.. vad hände ½ år senare? Jo tsunamin i Thailand. Lite läskigt :S

 

Oh nu börjar Project Runway, det måste jag kolla på!
(Undrar om det finns något jag INTE följer på tv haha..)
Hej svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang