Renée Voltaire - en klok kvinna

DATUM: 2009-10-28 KLOCKSLAG: 21:37:10
Läser lite om Renée Voltaire på nätet. Hon har en internetshop med en massa underbara produkter som passar mig & min livsstil. Jag pratar om hälsosam & ekologisk mat utan en massa skumma tillsatser & knepiga ämnen! Maten jag äter ska hålla mig frisk & ge mig energi. Inte tvärtom.
Har faktiskt en del av hennes produkter hemma, men tänkte ev göra en liten beställning snart igen. Man kan aldrig få för mycket av det goda & hälsosamma :)



Kommentarer
Postat av: Molly

renées produkter är bäst! har du testat remmarna, granolan och bovete crunch? om inte kan de rekommenderas :)

ha en bra dag! :)

2009-10-29 @ 07:59:20
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang