Höstens goda plommon

DATUM: 2009-09-12 KLOCKSLAG: 20:53:41
Visst är det gott med plommon? Jag älskar denna frukt. Blev glatt överraskad förut idag då våran kära granne kom ner med en påse nyplockade plommon till oss. Blev så glad! :) Så nu har jag ätit & ätit så jag får nog ont i magen inatt haha.

Spinningen gick bra idag. Jag överlevde! :) Men det var tufft. Tog ut mig ganska rejält så jag har varit helt slut hela dagen idag. Somnade 1 timma förut i eftermiddags men det hjälpte inte så mycket. Kan ju nämnas att jag gick upp kl 6 imorse oxå.

Nu ska jag kolla vidare på Kändisdjungeln.
Må gott & ta hand om er!



Bild lånad från google.

Kommentarer
Postat av: -Malin

Åhhh, va gott!

2009-09-13 @ 14:17:59
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang