Detta kom på posten idag!

DATUM: 2010-04-15 KLOCKSLAG: 16:30:47
En efterlängtad bok som jag beställde genom Iform för säkert 1 månad sen.. En bok om snabblagad & sund mat med få ingredienser - passar mig perfekt så den ska jag läsa igenom senare! =)

För övrigt gör jag inte mycket för tillfället. Jag sitter & dricker en kopp grönt te & tar det lungt för stunden. Precis hemkommen från affären. Idag ska vi göra ugnsbakade paprikor med köttfärs & ris hade vi tänkt. Det blir nog gott!
Pluggade lite imorse. Läste igenom alla anatomikapitel.. hjälp säger jag bara. Provet är om ca 6 veckor har jag för mig & man behöver egentligen hårdplugga det redan nu om man ska klara provet.. jag har läst igenom allt några gånger men borde lägga ännu mer tid på det. Men jag har samtidigt ett fysiologiprov om 3 veckor som jag måste börja plugga till nu. Läste lite på det med imorse men jag förstår knappt något haha.. så det blir spännande :P Fick reda på massageteoritentan igår efter praktiken & det hade jag 89% rätt på så det fixade jag iaf! Nu är det som sagt fysprovet som gäller.. inte mitt ämne alls men det är bara att läsa, läsa, läsa.. För jag ska fasen klara det!!


Kommentarer
Postat av: camilla

Hallo

Vilken spännande bok , vad fick du ge för den?

Ha det bra

2010-04-15 @ 22:05:35
URL: http://millashalsoblogg.blogspot.com
Postat av: S

Vad bra med få ingredienser, det blir så himla dyrt om man ska köpa hem en massa varor bara för att kunna laga efter ett enda recept. Vad kul att skolan går bra!

2010-04-16 @ 08:56:10
URL: http://studentkrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang