Härlig helg ♥

DATUM: 2010-04-05 KLOCKSLAG: 11:21:56
Vi har haft en underbar helg i Jkpg. Kom hem rätt sent igår & orkade inte blogga så det kommer idag istället =)
Lördagen bjöd på solsken så det blev en liten promenad med svärföräldrarna. Man kan inte annat än le hela tiden när det är sådant härligt väder. Men det klart, efter flera månader med mörker & kyla så är det ju inte konstigt att man blir så glad =)
Idag är det rätt grått & dystert ute så vi får väl hoppas på att solen snart kommer tillbaka. Längtar tills den dagen då man kan gå utan jacka. Det är den bästa dagen på hela året tycker jag! =)

Idag har jag som vanligt saker för mig. Måste handla, tvätta & städa.. sen till kvällen ska jag plugga. Tenta om exakt 1 vecka!
Jag har en sådan prestationsångest.. Det duger inte med bara godkänt på provet nu, jag måste ligga i toppen för att känna att jag är nöjd. Det måste jag seriöst släppa på.. Det var iförsig värre förr (inte skoltiden - där låg jag i botten haha) men det hänger fortfarande kvar.. det är en jobbig känsla men det är svårt att förändra sådana saker.

Har ni något liknande som ni brottas med?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang