God jul & Gott nytt år!

DATUM: 2010-12-25 KLOCKSLAG: 17:44:10
Ja, vad säger man. Jag har totalt glömt av min blogg :P Jag borde vara här lite oftare & skriva men det har varit mycket runt mig sista månaderna.. både med jobb & med privatlivet.
Jobbar fortfarande kvar inom vården nattetid men har samtidigt börjat jobba extra med massagen & det är såå kul! :) Har dock haft en mjukstart så efter nyår drar jag igång på riktigt med massagen & det känns bra. När det gäller mitt privatliv har jag avslutat ett gammalt kapitel & börjat om.. jag mår så bra & har inte mått såhär bra på länge! :)
Jag ska ta mig i kragen & börja skriva lite oftare nu. Promise!

Önskar er alla en god fortsättning! <3



Kommentarer
Postat av: Nina

Roligt att höra! =) Vad är det för slags massagejobb, alltså är det privat du tar emot kunder eller hyr in dig hos någon? Har alltid undrat om det inte blir påförestande för kroppen att stå och massera, men man kanske gör det på ett sätt som inte skall påföresta på axlar händer och rygg?

Börjat om, ny pojkvän? Berätta =)

2011-01-11 @ 19:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang