Överbelastat

DATUM: 2010-02-16 KLOCKSLAG: 20:25:30

Min hjärna var alldeles överbelastad igår med info. Var helst slut igår kväll, orkade inte ens ta upp våran stora gigantiska studiepärm & kolla igenom vad vi hade pratat om utan jag lade mig efter jag hade ätit en sen middag. Kl var nog inte mer än 20 när jag slocknade.. sov väldigt gott & kände mig mycket piggare idag när jag klev upp & skulle iväg till skolan.
Idag fortsatte vi med skelett & muskler & självklart ännu mera latinska ord.. lite har fastnat men långt ifrån allt. Eftermiddagen ägnades åt massage på varandra. Det var riktigt kul! Vi gjorde 4 olika moment idag.
Tyvärr har jag ingen bänk hemma, funderar på att beställa genom skolan. Måste ju ha en bra arbetsställning när jag övar. Daniel kommer bli min första försökskanin men det har han nog inget emot kan jag tänka mig =)

Morgondagen är avsatt till plugg, plugg, plugg! Kvällen spenderas på Sportlife är det bestämt ifall jag inte är helt borta i huvudet efter pluggandet =)


Bild från Google


Kommentarer
Postat av: S

Jag gillar också när det är stilrent:) Teet är från friggs, kostar kring 18 kr!

2010-02-17 @ 19:15:31
URL: http://studentkrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang