Träningsvärk?

DATUM: 2010-02-06 KLOCKSLAG: 10:59:47
Det är lustigt. När jag tränar på gymmet känner jag i stort sett aldrig av träningsvärk, men igår efter 1 timmas badminton, ja det fick jag minsann träningsvärk av! Kände mig som en pensionär när jag klev upp ur sängen förut. Men roligt hade vi! =)

Dagens planer är att åka in till stan & shoppa. Jag måste hitta ett par träningsbyxor till utbildningen. Allt annat har jag. Skönt att allt nästan är klart nu. Det är faktiskt bara 9 dagar kvar tills jag börjar! =)
Något jag tycker ska bli skönt är att gå upp tidigt på morgonen & komma i säng i "normal" tid på kvällen.. låg faktiskt & tänkte på det igår innan jag somnade. Jag längtar efter ett 7-16 jobb. Då får man rutiner när det gäller sovandet som jag inte riktigt får nu. Det är svårt att beskriva hur jag känner mig när jag har jobbat en natt & vaknar framåt eftermiddagen, det känns bara så fel för kroppen. Nä, nattjobb är inget jag rekommenderar. Kroppen tar så mycket stryk & det är det inte värt!

Dags för frukost.
Ha en bra dag!


Bild från Google

Kommentarer
Postat av: s

Vad skönt att slippa nattarbete, det verkar väldigt slitigt. Jag fick också världens träningsvärk när jag hade spelat badminton, särskilt i nacken av alla ställen:)

2010-02-06 @ 12:24:34
URL: http://studentkrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang