Redo för kvällen..

DATUM: 2010-01-22 KLOCKSLAG: 18:32:07
Visst lät det kul när jag sa så? Jag hade iförsig önskat att jag skulle ut eller träffa vänner eller något annat spännande, men icke. Jag ska jobba denna helgen. Det tar emot att jobba helgnätterna ska jag säga er.. men men. Inte så mycket att göra åt det. Pengar måste man ju ha =) Kläderna är på, sminket påkletat, väskan packad & nu är det bara att vänta en stund till innan jag ska iväg & den tiden spenderas framför datorn.

Blev så glad när jag tittade på besöksstatistiken förut, jag har fått en hel del nya läsare! Jätteroligt! =)
Var inte rädda för att säga hej eller något annat skoj, jag blir glad över varenda kommentar!

Ha en trevlig fredagkväll.
Kram på er!



Bild från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang