Nästan i slutet nu..

DATUM: 2010-06-07 KLOCKSLAG: 07:02:57
Snart har jag gått färdigt min utbildning, kan ni tänka er? Tiden har gått så fort!
Idag har vi det stora anatomiprovet. Jag hoppas jag klarar det för isf har jag bara den praktiska massagetentan nästa vecka. Hade varit helt underbart att slippa göra om detta provet till hösten!
Tänk att få kunna säga att man är diplomerad massör nästa onsdag :)) Jag är så nära nu.. detta som jag har funderat på att läsa till i flera år, nu är jag snart där. Jag är stolt över mig själv! Oavsett om jag klarar provet idag eller inte.

Nu är det snart dags att åka till skolan. Önska mig lycka till :)


Kommentarer
Postat av: -Malin

Va duktig du är :)

2010-06-08 @ 20:27:06
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang