Rawfood böcker

DATUM: 2010-06-05 KLOCKSLAG: 17:56:51
Som ni märkt så är jag inte lika aktiv här längre. Har inte haft tid & lust helt enkelt, men jag har ju lovat er att komma tillbaka och blogga lite oftare framöver =) Jag ser dock på besöksstatistiken att ni fortfarande är här & kikar efter mina inlägg.

Jag skrev för ett tag sen, eller ja, det var nog rätt längesen nu, att jag var väldigt intresserad av att testa på rawfood! 
För er som inte vet vad rawfood är så för att beskriva enkelt - man upphettar inte maten mera än till 40 grader för att bibehålla maximal näring och energi. Basen består utav nötter, frön, grönsaker, frukt & torkad frukt. 
Jag beställde hem 3 böcker inom just det ämnet för någon vecka sen & jag har hittat en MASSA recept jag tänkte testa framöver. Framförallt från boken "Raw delight" där man gör så kallade raw efterrätter! Ni får hålla utkik framöver, jag kommer väl lägga upp recept från böckerna när jag väl testat dom. Är väldigt nyfiken på hur allt smakar och om det verkligen är så gott som alla som provat säger att det är =)

Böckerna jag köpte är:

Rawfood på svenska av Erica Palmcrantz / Irmelina Lilja
Raw delight av Erica Palmcrantz / Irmelina Lilja
Salig blandning av Renee Voltaire



Kommentarer
Postat av: Molly

bra böcker du köpte, har alla och de är super :)



kul att du också gillar raw food :) ska bli spännande att se vad du hittar på för gott.



ha det fint. kram

2010-06-05 @ 19:25:25
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Ullis

Renee Voltaire boken är den bra? Är supersugen på att beställa den från bokus men har inte riktigt tagit tag i den. Kram

2010-06-08 @ 11:06:53
URL: http://foxxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang