Sovmorgon

DATUM: 2010-03-13 KLOCKSLAG: 12:06:11

Blev sent igår kväll, vi fastnade framför en film & kl var nog halv 3 innan jag bestämde mig för att sova så jag gick upp för en stund sen. Vädret ser härligt ut idag & visst blir man lite extra glad dessa dagar? Det pirrar lite i kroppen på något sätt. Man vet att varmare tider är på väg & man börjar planera lite för den kommande sommaren. Iaf jag =)
Idag har jag en del plugg, ska erkänna att jag slarvat lite med pluggandet, har faktiskt inte haft ork att ta itu med det & andra saker har kommit emellan men jag läste lite igår & har idag & imorgon på mig oxå.
Ikväll blir det en liten krogrunda, trevligt!

Nu ska jag fixa frukost. Ska bara kolla facebook först & resten av bloggarna jag följer.. ;)




Bild från Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang