Grötfrukost

DATUM: 2010-01-15 KLOCKSLAG: 13:42:03
Jag äter ganska ofta gröt till frukost nuförtiden. Tycker det är gott & dessutom mättar det väldigt bra! Jag har gjort en egen liten blandning som består av fiberhavregryn, rågflingor & linfrön & på gröten har jag antingen banan eller jordgubbar.
Det brukar räcka med en skål gröt för att jag ska bli mätt men idag åt jag dessutom några psysalis, en sharonfrukt & en morot utöver gröten.. Nu är jag så mätt att jag skulle behöva vila frukost nästan haha =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för kommentaren! :)

Kul sida du har med en massa recept! Det tycker jag om.

2010-01-15 @ 16:59:53
URL: http://www.metrobloggen.se/sonnenaufgang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang