Blåbär med yoghurt & nötter

DATUM: 2010-03-08 KLOCKSLAG: 10:47:58
Igår gjorde jag detta som ett litet mellanmål. Blåbär är ju så gott & nyttigt!
Inspirationen fick jag härifrån men jag har gjort lite egna ändringar.


Blåbär
Turkisk yoghurt
Vaniljyoghurt
Honung,
flytande
Vaniljpulver
Hackade valfria nötter
(Jag hade mandel & valnötter)


Blanda ihop en del turkisk yoghurt med en del vaniljyoghurt i en skål & häll i lite vaniljpulver för mera smak. Lägg blåbär i ett glas & ringla över lite honung. Lägg sedan i yoghurten & toppa med krossade nötter.



Kommentarer
Postat av: Molly

hej carro!

vad gott och inbjudande det ser ut :)

jo, jag har testat kakan och den var god :) jag ska göra om den framöver hade jag tänkt, ska få gäster senare i vår så då ska den bakas om. tack för receptet :)



du får ha en fortsatt bra vecka! kramkram

2010-03-08 @ 19:10:52
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: linn

Jag köpte en stor "hink" turkisk yoghurt i förrgår som är SLUT idag. Många goda mellanmål på den! =)

2010-03-13 @ 18:13:31
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang